Date : 1/24/2011 11:58:40 AM
From : "ira pinto"
To : ""Einat Ronen""
Cc : ""HilatEFw"" , ""Ira Pinto""
Subject : הנדון: RE: Invitation
Attachment : Image.1295870125408.jpg;
 היי,

מה שלומך, עינת היקרה?

אני חושבת שזה חשוב, צריך להגביר את מודעות המשרדים לקיומנו ולתחזק את היחסים הטובים שנבנו לאחרונה עם משרד המדע ועם סוכנות החלל.

יום מקסים!
אירה

----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: "HilatEFw" <hila.echerman@gmail.com>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 23/01/2011 15:19
עותק: "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
נושא: RE: Invitation


הי הילה ואירה,
הילה קוגלר שאלה אותי האם חשוב לנו להיות נוכחים באירוע
מה דעתכן?
 
ת ודה
ה משך יום נעים
ע ינת

From: Hila Kugler-Ramot
Sent: Sunday, January 23, 2011 9:10 AM
To: Ira Pinto; Einat Ronen
Subject: FW: Invitation

כנ"ל, האם תרצו ללכת?


From: minister [mailto:minister@most.gov.il]
Sent: Monday, January 17, 2011 6:08 PM
To: Hila Kugler-Ramot
Subject: Invitation

Adv. Hila Kugler Ramot

 
יךחל.jpg