בגדול, כן [אגב אני יושב אצלך בחדר אם את צריכה אותו...]
From:
ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent:
Monday, December 17, 2012 3:31 PM
To:
Hila Echerman; Hila Kugler-Ramot; Hila Tene-Gilad; Dana Daybog; Chana Leib; Assaf Radzyner; Tomer Amar
Subject:
מחר
היי,
יכול להיות שאגיע למשרד מחר אחה"צ, בסביבות 4 - אתם אמורים להיות שם?
מתגעגעת!
אירה