Date : 8/10/2013 9:01:34 PM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman" , "Ira Pinto" , "Chana Leib"
Cc : "HilatEFw"
Subject : ‏‏RE: ‏‏RE: העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה

לי מאור, היא היתה פעם עוזרת משפטית לרשם הפטנטים, ועכשיו היא כותבת לשרת המשפטים כי אין לה תקן קבוע ב-WIPO...

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Hila Echerman ‏[HilaE@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: שבת 10 אוגוסט 2013 15:12
‏‏אל: ira pinto; Ira Pinto; Chana Leib
Cc: HilatEFw
‏‏נושא: Re: ‏‏RE: העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה

לא הבנתי מי

Sent from my LG mobile


ira pinto <irap@mail.gov.il> כתב:

הבחורה הזאת היא ממש תופעת טבע...



אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Hila Echerman ‏[HilaE@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום חמישי 08 אוגוסט 2013 21:05
‏‏אל: Ira Pinto; Chana Leib
‏‏נושא: Fwd: העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה

הי, ראו מצ"ב, אשמח לשוחח שבוע הבא

Sent from my LG mobile


-------- הודעה מקורית --------
העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה:נושא
Roy Schondorf <RoySc@justice.gov.il> : מאת
Hila Echerman <HilaE@justice.gov.il>,yaelwFW <yaelw@mail.gov.il> : אל
 : עותק
אודה להתייחסות מי מכן שאמונה על יחסינו עם WIPO.

תודה ושבת שלום,


רועי

 
מאת: Ofir Asaraf
נשלח: Thursday, August 08, 2013 07:58 PM
אל: Roy Schondorf; asakling@justice.gov.ill <asakling@justice.gov.ill>; Merav Barhoum
נושא: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה
 

מצ"ב מועבר לקבלת התייחסותכם.

 

בברכה,

אופיר אסרף

לשכת שרת המשפטים