שלום יקרים,
גם אני ממש מתגעגעת (אבל מודה שאני מאד נהנית מחופשת הלידה).
טל, אין לך מושג איזה תה מגעיל אני שותה עכשיו (שומר ועוד משהו דומה ומגעיל, אני אפילו מדחיקה ממה הוא עשוי :)!
דניאל מתוק וחייכן, אנחנו ממש מאוהבים בו.
מקווה מתישהו להגיע איתו לביקור, אולי ביחד עם רוני של אסף.
יופי שניגשתם למכרז, שיהיה המון בהצלחה!
אנחנו למדנו בעיקר לפי חומרים ששמורים ב-I, מכרז 2010, אם אני לא טועה, יש שם כל מיני דברים כולל מחברות בחינה מעולות של אביב שהייתה המתמחה הקודמת שלנו. וגם מסייבל. וגם יש בחדר שלי קלסר (אדום או ירוק נדמה לי, לא כזה של המשרד) עם תקצירים של כל מיני נושאים שהכנו
בזמנו. מקווה שזה יעזור.
שיהיה יום מעולה,
אירה
----- "Tal Mimran" <TalMim@justice.gov.il> כתב: -----
אל: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>, <irap@mail.gov.il>, "IraP-mail.gov.il" <IraP@mail.gov.il>
מאת: "Tal Mimran" <TalMim@justice.gov.il>
תאריך: 15/11/2010 17:56
נושא: RE: לקראת מבחני הנציבות
אנחנו רוצים גם תמונות בבקשה
:)
כל כוס תה בלעדייך היא חצי ריקה...
שיהיה רק טוב,
טל
ערב טוב אירה יקרה
מה שלומך? ומה שלום דניאלי?
טל ואני מגישים מועמדות למכרז של המשרד ואיתי שיתף אותי ששלחת לו חומרים מעולים ללימוד לקראת המבחן המקצועי בכתב. יש אפשרות שתשלחי גם לנו?
כרגע עוד לא ברור מתי יהיו המבחנים. כמובן שנשמח לשמוע המלצות לקראת המבחן.
מתגעגעים פה אליך
חיבוק
ערב נעים לכולכם
עינת