בהמשך לישיבתנו הבוקר מצ"ב הצעה לנוסח פרק DS להסכם אס"ח עם אוקרינה.
ההצעה מבוססת על הנוסח עם קולומביה פרט לסעיפים העוסקים בהליכים הקשורים ליישום פסק הבוררות, פיצויים והשהיית הטבות .
אנא התייחסותכן עד סוף שבוע הבא (24.10.13).
תודה ושבת שלום,
דבי