כרגע נשארה הסתייגות אחת לנסח- לסעיף 22.
רצ"ב מסמך עם הסעיף עליו רוצים להסתייג, הצעות שלי לניסוח, ונוסחי המדינות האחרות שהסתייגו.
המייל מאביטל בגין עם התוכן עליו ביססתי את ההסתייגות רצ"ב.
אודה מאד להערותיכן/הצעותיכן!
תודה!!
חנה