היי חנה יקרה,
קודם כל ברוכה הבאה, אני מקווה שתחילת העבודה במשרד היתה לך רכה ונעימה. וכבר הספקתי לשמוע עליך המון שבחים :)
ותודה על המכתב, אני מאד מעריכה את הרצון לסייע. הבנתי מהילה שאת כבר עוזרת לה ולדנה לקראת הנסיעות שלהן, אז אני מניחה שאת כבר עמוסה מאד.
שוב תודה,
מחכה לפגוש אותך ביום ראשון (טפו-טפו-טפו),
אירה
From: Chana Leib [chanale@justice.gov.il]
Sent: Wednesday, September 21, 2011 12:11 PM
To: Ira Pinto
Subject: היי וכמה שאלות
היי אירה,
מכיוון שלא יצא לנו להפגש בימים האחרונים אני שולחת מייל.
אם יש משהו שאת רוצה שאעשה, או משהו שאת חושבת שכדאי שאקרא- אשמח מאד.
אני לא רוצה להתקשר אליך כדי לא להפריע לך, אבל אם יותר נוח לך שאתקשר- אני כמובן גם יכולה.
חנה