שלום לכולכם,
כידוע לכם בשבוע הבא בימים שלישי עד רביעי (28-29 ביוני), יקיים משרד ראש הממשלה כנס בשיתוף ארגון ה-OECD בנושא "הפחתת נטל בירוקרטי: שירותים ורגולציה בישראל".
היום הראשון יוקדש להצגה של הנעשה בעולם והתהליכים המרכזיים המתרחשים בישראל בפני מומחי ה-OECD.
היום
השני
יתמקד
בראשיתו
בנושא
שיפור
רגולציה,
ובהמשכו
בעקרונות
היסוד
לגיבוש
מדיניות.
את דיוני שני ימי הכנס הראשונים יחתום ראש הממשלה בדיון מסכם בהשתתפות שרים.
סדנת המשך לרגולטורים בהובלת משרד התמ"ת תתקיים ביום חמישי 30 ביוני.
הסדנא מיועדת לפקידות הממשלתית העוסקת ברגולציה במערכת הממשלתית ומחוצה לה ועוסק בהערכת רגולציה ובשימוש ב-RIA
(Regulatory Impact Assessment).
מצ"ב לוח זמנים בעברית ובאנגלית המפרט את המושבים השונים והדוברים בהם.
הכנס יתקיים באודיטוריום של משרד החוץ, כניסה דרך השער הראשי. אישורי כניסה מותנים במסירת מספר ת.ז. בהקדם (מי שלא עשה כן עד כה).
כמו כן נבקש לקבל מראש את שמכם המלא באנגלית. את הפרטים נא לשלוח לעדי גיגי במייל adig@pmo.gov.il.
ניתן לחנות בחניון הלאום ולקבל אישור חניה במהלך כל ימי הכנס.
מומלץ להביא עמכם כרטיסי ביקור.
נתראה,
האגף לתכנון מדיניות