היי הילה,
מה שלומך? את חושבת שיצא לנו להיפגש השבוע? אני מתגעגעת!..
רציתי לבקש את אישורך העקרוני בנושא הבא - אנחנו מקימים עמותה שתארגן סדנאות מסטרי (זו הסדנה הנחמדה שאני פעילה סביבה כבר הרבה שנים ולומדת להנחות אותה), ואני רוצה להיות בין מייסדי העמותה (וגם נבחרתי לכך על ידי האסיפה הכללית של הפעילים),
שהמשמעות היא גם להיות חברה בוועד העמותה. בדקתי שמבחינת המשרד אני צריכה לבקש אישור של משה דיין, בדומה לעבודה נוספת, וכחלק מהבקשה נדרשת גם הסכמה של הממונה.
הדבר ידרוש ממני, אני מעריכה, כ-3-4 שעות שבועיות בשגרה (וזה לא שונה מהמצב היום), לאחר שעות העבודה. אין כל קשר בין תחום פעילותה של העמותה לבין משרד המשפטים, ואין כל ניגוד עניינים.
אם אין לך התנגדות, אשלח לך את הטופס.
תודה רבה ושיהיה שבוע מקסים,
נשיקות,
אירה