היי אירה,
סליחה, ברח לי קודם בלי שהספקתי לכתוב משהו...
ניסיתי להתקשר אליך עכשיו אבל את לא זמינה. לא נורא, זה לא דחוף. רק היה לי חשוב לדבר כי ביום חמישי רצית לדבר וקצת חתכתי אותך וממש לא נעים לי, אבל הנה הסיבה: ישבתי במשרד הראשי בחדר יחד עם 2 אנשים שאני לא מכירה, והרגשתי לא נעים לעשות להם רעש. לכן השתדלתי לדבר במינימום. גם לא היה לי נעים לומר שזה מה שאני עושה, כי לא רציתי לגרום להם להרגיש לא נעים. בקיצור, התוצאה אני חוששת היתה שהייתי קצת לא נחמדה, ואני ממש מצטערת ומתנצלת על כך. אשמח לדבר איתך באופן חופשי יותר בזמן אחר, כאשר יש לך הזדמנות.
כמו כן- דנה ביקשה כי אבדוק איתך אם את יודעת משהו על תזכיר חוק המדגמים. לנוחיותך, אני מצרפת את זה בקובץ וורד. האם טיפלת בכך בעבר? אם כן, האם יש חומר כתוב כלשהו בעניין? מה לדעתך עלינו לעשות בנוגע לתזכיר?
מוזמנת לענות בכתב או בטלפון- מה שנוח לך.
תודה!!
חנה
From: Nir Deutsch
Sent: Sunday, January 27, 2013 11:42 AM
To: Chana Leib
Subject: FW: הערותינו לתזכיר חוק המדגמים, התשע"ג-2013
חנה שלום,
קראתי את תזכיר הצעת החוק שבנושא שלגביו צריך להעביר את התייחסותנו עד ליום 13 במרץ 2013.
נראה כי מטרת החוק המוצע היא לעדכן ולהתאים את החקיקה הישראלית בנושא הגנה על מדגמים בהתאם להתפתחויות בעולם ולחקיקה העולמית בתחום.
לאור ההתייחסות הרבה להסכמים בינלאומיים בהם מחויבת מדינת ישראל אתפלא אם לא היינו מעורבים בנושא בדרך כלשהיא.
עם זאת, ומכיוון שלאחרונה הועברו לאחריותי הסכמי הקניין הרוחני, ולאחר שעשיתי חיפוש בכונן :I ולא מצאתי משהו ממוקד אשמח אם תוכלי בבקשה לברר עם אירה לגבי מידת מעורבותנו בנושא (האם היא מכירה את התזכיר או את הנושא והאם טיפלה בו בעבר, אולי בשיתוף עם הווארד) ולהתייעץ עימה בנוגע להמשך הטיפול בו.
אני כאן לרשותך לכל שאלה שתעלה.
בברכה,
ניר
From: Shimrit Golan
Sent: Sunday, January 13, 2013 11:48 AM
To: Justice-All Around
Subject: תזכיר חוק המדגמים, התשע"ג-2013
|
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
![]()