שלום רונן,
תודה על תשובתך ועל ההבהרה. אנחנו מאד מעריכים את העבודה שלכם מול הקולגות האירופיים ושמחים לשמוע שאתם מתרשמים כי יש רצון טוב מהצד האירופי לדון בנושאי השת"פ. אנו מאד מקווים שאכן יהיה מקום לקדם את השת"פ המקצועי במסגרת תת-הוועדה, ובדיוק לשם כך עשינו עבודת הכנה מאד רצינית מול הגורמים הרלוונטיים בארץ וגיבשנו מספר רב של הצעות מהותיות לנושאים לשיתוף פעולה שברצוננו להעלות מול האירופים ולדון בהן לעומק.
מה שמצער אותנו הוא שמהנוסח האחרון של האגנ'דה שהועבר אלינו על ידכם עולה על פניו כי רוב רובו של היום יהיה מוקדש לעדכונים, ואילו הדיון בנושאים המהותיים שחשוב לנו לקדם אותם מול האיחוד, במידה והוא יעשה במסגרת הפרק של השיחות הטכניות, צפוי להתקיים כולו תוך שעה ורבע בסוף היום. קשה לנו לראות כיצד ניתן לקיים דיון רציני ומעמיק על שיתוף פעולה בנושאים המקוצעיים במתכונת כזאת. התרשמנו שזו גם התחושה במשרד לביטחון פנים.