Date : 12/13/2015 1:57:27 PM
From : "naomip"
To : "Yeuhak-Nihul"
Subject : ‏‏RE: תזכורת שניה ואחרונה להרשמה להשתלמות השנתית - מחלקת הייעוץ והחקיקה

מ: Yeuhak-Nihul ‏[Yeuhak-Nihul@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום רביעי 09 דצמבר 2015 15:42
‏‏אל: Yeuhak-All; General-Main-LishkatHaYoetz
‏‏נושא: FW: תזכורת שניה ואחרונה להרשמה להשתלמות השנתית - מחלקת הייעוץ והחקיקה

שלום רב,

 

זה עתה קיבלנו ממחלקת ההדרכה הודעה שעלינו להעביר את  רשימת שיבוץ החדרים הסופית למחלקת ההדרכה עד יום  א' 13.12.2015 בבוקר.

 

הרשימה שתועבר ביום ראשון בבוקר היא הרשימה הסופית. עובד ששמו לא יופיע ברשימה, ישובץ על בסיס מקום פנוי באופן אקראי ע"י אגף ההדרכה.

לכן, מחר הוא המועד האחרון בהחלט לצורך רישום להשתלמות.

 

לידיעתכם, תכנית ההשתלמות טרם גובשה סופית והיא תשלח בהמשך.


תודה,

מזל

 

From: Yeuhak-Nihul
Sent: Tuesday, December 08, 2015 12:17 PM
To: General-Main-LishkatHaYoetz; Yeuhak-All
Subject: תזכורת להרשמה להשתלמות השנתית - מחלקת הייעוץ והחקיקה

 

שלום רב,

למי שטרם נרשם בבקשה הזדרזו והירשמו דרך מייל זה בלבד.

חנוכה שמח,

מזל

 

From: Yeuhak-Nihul
Sent: Thursday, November 12, 2015 3:21 PM
To: Yeuhak-All
Cc: Uri Swissa; Sophie Nakash
Subject: הרשמה להשתלמות השנתית - מחלקת הייעוץ והחקיקה

 

שלום רב,

בהמשך למייל מטה ולמען הסדר הטוב להלן הוראות הרשמה להשתלמות:

1.      יש לקרוא בעיון את טופס ההתחייבות המצורף, למלאו ולהעבירו אלינו סרוק או ידנית לשרה, לאוריה או אליי. יובהר כי אי מילוי הטופס אינו פוטר את העובד/ת מהתחייבות זו.

2.      יש למלא את  קובץ האקסל המצורף על כל פרטיו ולהעבירו במייל חוזר לתיבת הדואר ממנה נשלח מייל זה. לתשומת לבכם – טרם מילוי קובץ האקסל הנכם מתבקשים לקרוא בעיון את המייל של אורי מטה ובהתאם לכך להוסיף בעמודת ההערות של הקובץ את הבקשות המיוחדות שלכם במידה וישנן.

 

את טופס ההתחייבות הסרוק ואת קובץ האקסל המלא (וכן כל מסמך אחר הנדרש) יש להעביר במייל לתיבת הדואר ממנה נשלח מייל זה עד ליום 10.12.2015 (ולנוחותכם – Yeuhak-Nihul@justice.gov.il). אין לשלוח את המסמכים האמורים לתיבות המייל האישיות שלי, של אוריה או של שרה. מסמכים שיישלחו לתיבות המייל האישיות לא יטופלו.

 

מספר הערות חשובות

1.      השנה אין אפשרות לצאת לחלק מההשתלמות. הרישום להשתלמות משמעו רישום לכל שלושת הימים על כל הכרוך בכך.

2.      עובד המעוניין להשתבץ עם עובד מיחידה/אגף אחר, ישובץ במלון של היחידה בה הוא נרשם ולכן חדר מעורב נדרש להירשם ביחידה אחת בלבד לפי בחירתו. לאגף ההדרכה שמורה הזכות להחליט באיזה מבתי המלון ילונו העובדים שנרשמים עם עובדים מיחידה / אגף אחר.

3.      עובד בחל"ת לא יכול להשתתף בהשתלמות.

4.      עובדת בחופשת לידה חייבת לקבל אישור בכתב מהמוסד לביטוח לאומי (מצורפים התנאים לצירוף).

5.      עובדת המעוניינת לצרף תינוק (בכפוף להוראה המצורפת) חייבת לדווח מראש לאמרכל היחידה ולאגף ההדרכה ולקבל את אישור אגף ההדרכה בכתב לצירוף התינוק.

6.      ביטול ההרשמה להשתלמות חייב להיעשות בכתב ולקבל את אישור האמרכלות ואגף ההדרכה. עובד/ת שביטל השתתפות ולא דיווח לאגף ההדרכה יחויב במלא עלות ההשתלמות.

7.      עובד שלא ידאג לדווח לאמרכלות יחידתו עם מי הוא מעוניין להשתבץ בחדר, ישובץ ע"י אגף ההדרכה.

8.      עובד ששותפו לחדר לא הגיע ביום ההשתלמות ישובץ עם עובד אחר שנשאר ללא שותף.

9.      לא ימסרו מפתחות לחדרים במידה ואחד השותפים לא הגיע. על העובד לוודא בבוקר ההשתלמות ששותפו לחדר הגיע להשתלמות או בדרכו להשתלמות. עובד שייקח מפתח לחדר בניגוד להוראה זו, ויתברר כי שותפו לחדר לא הגיע להשתלמות יחויב במלא עלות ההשתלמות של שותפו לחדר.

  

השתלמות נעימה ותודה על שיתוף הפעולה.

 

שבת שלום,

 

מזל רחמים

מנהלת תחום (יחידת המינהל) ייעוץ וחקיקה, משרד המשפטים

טל: 02-6466543 פקס: 6467950

mazalr@justice.gov.il

 

From: Uri Swissa
Sent: Wednesday, November 11, 2015 2:45 PM
To: Justice-All Around
Cc: Sophie Nakash; Mofid Ganim
Subject: השתלמות עובדי משרד המשפטים - סדרי הרשמה נהלים והבהרות

 

עובדים יקרים שלום,

הנהלת המשרד החליטה לקיים השנה השתלמות שנתית עשירה ומפנקת  לכל אגפי ויחידות המשרד במחזור אחד.

ההשתלמות השנתית תתקיים באילת בין התאריכים 3-5/1/2016.

 

בימים אלה אנו בשלבים אחרונים של תכנון וגיבוש תוכנית ההשתלמות. תוכנית ההשתלמות תישלח אליכם באמצע חודש דצמבר.

שמות בתי המלון בהם ילונו עובדי המשרד ימסרו לאמרכלי היחידות רק אחר השלמת המכרז לקיום ההשתלמות.

ההרשמה להשתלמות  נפתחה, אני מוצא לנכון לפנות אליכם כבר כעת ולהסב את תשומת ליבכם לסדרי ההרשמה ולנהלים.

 

נהלים וסדרי הרשמה

 

רשאים להשתתף - עובדים קבועים, עובדים זמניים, עובדים ע"פ חוזה מיוחד, עובדים ארעיים ועובדות בחל"ד (בכפוף לאישור מביטוח לאומי).
אינם רשאים להשתתף -  סטודנטים, מתמחים, נציגים, עובדי חברת כ"א, בני ובנות שירות לאומי, עובדים בחל"ת ועובדים חדשים (המועסקים פחות מ 3 חודשים). 
מובהר בזאת כי לא ניתן לצרף להשתלמות בני/ות זוג .
הרשמה
- ההרשמה להשתלמות, הסעות, נופש פעיל ובקשות מיוחדות  תעשה באמצעות אמרכלי היחידות בלבד
.

הסעות - ההסעות להשתלמות ובחזרה ממנה יצאו באוטובוסים ממוזגים  ממחוזות המשרד בלבד, אין איסוף בדרך.

בקשות מיוחדות - אוכל צמחוני, ארוחות גלאט, מיטות נפרדות חדרים לשלושה וכדומה ניתן לבקש באמצעות אמרכלות היחידה.

נופש פעיל - ביום השני של ההשתלמות  יתקיים נופש פעיל בחוות הגמלים. ההרשמה לפעילויות באמצעות אמרכלות היחידה.

טיסות - לאחר בדיקה עם החברות הטסות לאילת וממנה החלטנו להמליץ לכם על "חברת ישראייר" ההצעה הזולה ביותר.

             המחירים הינם: ש"ד-אילת 218 ₪ לאדם לכיוון, ב"ג-אילת  178 ₪ לכיוון. בהזמנה מול חברת ישראייר יש למסור קוד הנחה:  MISPAT..(מסמך הפרטים לגבי הזמנת הטיסה נשלח לאמרכלים).

             הבהרה: אגף ההדרכה אינו אחראי לטיסות ואינו מטפל ברישום לטיסות. המשרד אינו משתתף בהחזר הוצאות טיסה.

 

הוראת נש"מ - תשומת ליבכם מופנת לכך שבהוראות נציבות שירות המדינה מיום 22.3.98 נקבע, כי השתלמות שנתית תהיה במשך שני ימים, לילה אחד בלבד על חשבון המשרד. השתלמות שנתית זו היא במשך שלושה ימים. יומיים הראשונים של ההשתלמות יהיו על חשבון המשרד והיום השלישי על חשבון ימי החופשה של העובד/ת. עלות ההשתתפות של העובד בהשתלמות הינה 215 ₪ שינוכו מהמשכורת של העובד/ת. עובד אשר מעוניין בחדר סינגל יחוייב בסכום נוסף של 600 ₪ (ובסה"כ 815 ₪).


אני מוצא לנכון לפנות אליכם כבר כעת ולהסב את תשומת ליבכם לכך שמדובר בהשתלמות גדולה, אבקש לגלות סבלנות והבנה.

 

בברכה,

אורי סויסה

מנהל תחום בכיר הדרכה

משרד המשפטים

טלפון: 02-5419669