קיבלתי. אין צורך בפקס.
תעביר לי את ת.ז. של המעסיק - האח שלו
מצ"ב התסקיר סרוק. אם את לא יכולה לפתוח וצריכה בכל אופן בפקס עדכני אותי ואשלח גם בפקס.
From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Sunday, December 01, 2013 11:30 AM
To: Mickey Hova
Subject: RE:
הי
לא ראיתי
תעביר לי אותו לפקס 026462594
תודה
מ:
Mickey Hova
[mickey@mh-law.co.il]
נשלח: יום ראשון 01 דצמבר 2013 10:30
אל: Oritko@justice.gov.il
נושא:
הי אורית,
ראית את התסקיר של בוזגלו? השופט זימן לדיון ליום 8.12.13, האם לאור התסקיר אפשר לוותר על הדיון ולהודיע על הסכמתך בנסיבות העניין? כמובן בכפוף לחתימת האח על תצהיר ועל הערבויות. עדכני אותי אם ניתן לוותר על הדיון הזה, תודה!