הי
אני אגיע
תודה
חברים שלום ,
הטיול השלישי והאחרון לשנה , ייצא כמתוכנן ב- 21.5 והפעם – עכו !
נצא באוטובוס מהמשרד לסיור באולמות האבירים , מנהרת הטמפלרים והחמאם הטורקי .
נסייר בשוק ונקנח בארוחת צהריים במסעדה בעיר ומשם חזרה לפרקליטות .
ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש, אנא מהרו להירשם כדי להבטיח מקום ...
עלות – 0 !!
הרשמה במייל חוזר אליי .
תודה – צוות טיולים .