Date : 4/10/2013 9:17:48 PM
From : "orit korin"
To : "oshrat vashitz"
Subject : ‏‏RE: טיפולים מרץ


כן


מ: oshrat vashitz ‏[oshriton@yahoo.com]‏
‏‏נשלח: יום רביעי 10 אפריל 2013 14:58
‏‏אל: Orit Korin
‏‏נושא: Re: טיפולים מרץ

הי
חמישי הבא אפשר ב 8:10
קבענו?


From: Orit Korin <OritKo@Justice.gov.il>
To: 'oshrat vashitz' <oshriton@yahoo.com>
Sent: Wednesday, April 10, 2013 2:55 PM
Subject: RE: טיפולים מרץ

הי אושרת
 
יום חמישי הבא זה בסדר. תגידי לי רק באיזו שעה.
תודה
אורית
 
From: oshrat vashitz [mailto:oshriton@yahoo.com]
Sent: Wednesday, April 10, 2013 2:39 PM
To: Orit Korin
Subject: טיפולים מרץ
 
הי
מעדכנת בטיפולים שהיו במרץ
עדכנו אותי לגבי מועד לפגישת סיום עם אלון
תודה, אשרת