From: Orit Korin <OritKo@Justice.gov.il>
To: 'oshrat vashitz' <oshriton@yahoo.com>
Sent: Wednesday, April 10, 2013 2:55 PM
Subject: RE: טיפולים מרץ
הי אושרת
יום חמישי הבא זה בסדר. תגידי לי רק באיזו שעה.
תודה
אורית
From: oshrat vashitz [mailto:oshriton@yahoo.com]
Sent: Wednesday, April 10, 2013 2:39 PM
To: Orit Korin
Subject: טיפולים מרץ
מעדכנת בטיפולים שהיו במרץ
עדכנו אותי לגבי מועד לפגישת סיום עם אלון