הי רקמה
אני לא יודעת באם עינת עדכנה אותך אבל ניב לא יהיה בשבוע הבא כי אנחנו נוסעים לחו"ל.
לעידכונך
בברכה
אורית
להורים ולנאמני המוסיקה שבוע טוב.
ביום שני הקרוב נציין בביה"ס את יוה"ז לשואה ולגבורה וביום שני הבא את יוה"ז לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות איבה. מאחר ואנחנו אחרי חופש מאד ארוך מבחינת החזרות (פורים, פסח...) יתוגברו חזרות המקהלה בתקופה זו עד תום שני האירועים.
מחר, יום א' 27/4 תתקיימנה חזרות משותפות בחדר המוסיקה לילדי המקהלה מג', ה' ו-ו' ולילדי הרכב הקאמרי שאינם בטיול שנתי בשיעור 6, ולילדי המקהלה מה"ו בלבד בשיעור 7. (שירה ס. - אין צורך להביא כינור! מטר - חובה להביא ויולה!!!)
מחרתיים, יום שני (יוה"ז לשואה) 28/4 תתקיימנה חזרות בחדר המוסיקה (לשני ימי הזכרון) בשיעורים 4 ו-5. החזרות הן לכל ילדי המקהלה ולהרכב. הנאמנים יופיעו בתחילת הטקס, שיתקיים באולם האזורי מגידו בשעה 12:30. חובה על כל הילדי המופיעים להגיע ביום זה עם חולצת בי"ס לבנה (עם סמל ביה"ס) ומכנסיים ארוכים (עד הנעליים - לא באים בסנדלים ביום זה) בגוונים של שחור וכחול, כולל ג'ינס וטייץ אך ללא דוגמאות, פסים והדפסים. לא עולים להופיע ללא תלבושת מתאימה ביום זה!
ביום רביעי הקרוב 30/4, תתקיים חזרה לקראת יוה"ז לחללי צה"ל לכל ילדי המקהלה בשעור 4.
ביום א' הבא 4/5, בשיעור 6, תתקיים חזרת מקהלה לכל ילדי המקהלה. בשיעור 7 - לילדי ד"ו בלבד.
פרטים לגבי הלו"ז של יום שני הבא 5/5 (יום הזכרון לחללי צה"ל) כולל שעת הטקס ימסרו בהמשך.
הורים - אנא העבירו את ההודעה לילדיכם, עוד היום אם ניתן.
תודה ושבוע טוב, רקמה.
להורים ולנאמני המוסיקה שבוע טוב.
ביום שני הקרוב נציין בביה"ס את יוה"ז לשואה ולגבורה וביום שני הבא את יוה"ז לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות איבה. מאחר ואנחנו אחרי חופש מאד ארוך מבחינת החזרות (פורים, פסח...) יתוגברו חזרות המקהלה בתקופה זו עד תום שני האירועים.
מחר, יום א' 27/4 תתקיימנה חזרות משותפות למקהלה ולהרכב הקאמרי בשיעורים 6 ו-7.
מחרתיים, יום שני (יוה"ז לשואה)
--