Date : 5/29/2013 7:17:08 AM
From : "orit korin"
To : "Eynat Gotesman"
Subject : ‏‏RE: אישור יועץ להגשת כתב אישום בחלוף 10 שנים מיום ביצוע העבירה


הי עינתוש

 

מהפרקטיקה בחיפה זה צורף לכתב האישום שכן זהו תנאי להגשתו (כך ראו זאת)


מ: Eynat Gotesman ‏[EynatG@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום רביעי 29 מאי 2013 08:38
‏‏אל: Praklitim-NZ-Plili
‏‏נושא: אישור יועץ להגשת כתב אישום בחלוף 10 שנים מיום ביצוע העבירה

האם נדרש לצרף את הסכמת היועץ לכתב האישום בעת הגשתו לבימ"ש או שדי בשמירת ההסכמה בתיק הפמ"צ?