Date : 12/2/2013 11:13:14 AM
From : "orit korin"
To : "Mickey Hova"
Subject : ‏‏RE:

הי מיקי
מצטערת לא אוכל להקדים
באם תהיה הסכמה אודיע לך מייד כשאדע
אורית
________________________________________
מ: Mickey Hova [mickey@mh-law.co.il]
‏‏נשלח: יום שני 02 דצמבר 2013 13:02
‏‏אל: orit korin
‏‏נושא: RE: ‏‏RE:

אין בעיה, אגיש בקשה. העניין הוא שיקי מתבשל בבית ותהיה לי בעיה לדחות את הדיון, האם את תוכלי להקדים אותו למועד מוקדם מיום 8.12.13? אם את סבורה שבעוד יום או יומיים תוכלי להעביר לי את הסכמתך לבקשה עצמה ולייתר בזאת את הדיון, אז עדכני אותי ואחכה עם הבקשה.
תודה מראש





-----Original Message-----
From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Monday, December 02, 2013 1:04 PM
To: Mickey Hova
Subject: ‏‏RE:

הי מיקי

גם אני לא יכולה ביום הזה שכן הפרקליטים בהשתלמות באילת
מ- 8.12 עד 10.12
תגיש בקשת דחייה ואבדוק את הנושא בכל מקרה ואעדכן אותך.
אם נסכים במילא נגיש בקשה מוסכמת שתייתר את הדיון.

תודה
________________________________________
מ: Mickey Hova [mickey@mh-law.co.il]
‏‏נשלח: יום שני 02 דצמבר 2013 11:25
‏‏אל: Oritko@justice.gov.il
‏‏נושא:

הי אורית,
אנא עדכני אותי בעמדתך בנוגע לויתור הדיון שנקבע ביום 8.12.13, כי אם את לא מסכימה לבקשה אני צריך לבקש להקדים או לדחות את מועד הדיון, אני לא יכול להופיע ביום הזה. תודה




[חומת אלקטרונית]