Date : 7/8/2013 6:54:03 AM
From : "orit korin"
To : "Eynat Gotesman"
Subject : ‏‏RE: הי


אני אבדוק את הנושא... יש מישהו שאמור ללכת לשם שבוע הבא


מ: Eynat Gotesman ‏[EynatG@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 08 יולי 2013 08:57
‏‏אל: Orit Korin; Elizabeth Kadmon
‏‏נושא: הי

שמעתי על הספא בדבורה דברים ממש לא טובים במישור של ניקיון ושל ציוד מתפרק....

 

לא מתאים