אני שולחת שוב את פרטי כנס המקהלות.
1. קיבלתי אישורים רק ממחצית ההורים. מי שטרם ענה - אנא מהרו להחזיר לי תשובה במייל אם אתם מאשרים את יציאת ילדיכם לכנס.
מי שכבר שלח - לא צריך לשלוח שוב.
2. יש לי כרגע מספיק הורים מלווים. אין צורך בנוספים. תודה על ההתגייסות.
חג שמח, רקמה.
בתאריך 16 בפברואר 2013 14:11, מאת
rikmakingma@gmail.com <rikmakingma@gmail.com>:
להורים ולילדי המקהלה שלום,
ביום שלישי 12.3, תצא מקהלת ביה"ס לכנס מקהלות, בבית גבריאל. מצורפים פרטים על הכנס.
שבוע טוב לכולם, רקמה.
--