Date : 5/20/2013 2:02:35 PM
From : "orit korin"
To : "andredraznin@012.net.il"
Subject : ‏‏RE: תשובה: RE: תשובה: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך


הי אנדרה

 

תודה על ההיענות וההבנה.

 

הכתובת של רמי ופנינה היא: רח' קוממיות 6, פרדס חנה מיקוד 37038.

 

אומר ליורם לפנות אליך.

 

המשך יום נעים
 
אורית

מ: andredraznin@012.net.il ‏[andredraznin@012.net.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 20 מאי 2013 11:35
‏‏אל: orit korin
‏‏נושא: תשובה: RE: תשובה: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך

שלום אורית
כתבי ההסכמה מוכנים. אנא מסרי לי הכתובת של קורין אליה אשלח את שלהם. גרניט וחשאי יתכבדו נא ויפנו אלי ואעביר להם.
כל טוב
אנדרה

----- הודעה מקורית -----
מאת: orit korin <oritko@mail.gov.il>
תאריך: Wednesday, May 1, 2013 11:16
נושא: ‏‏RE: תשובה:  RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך
אל: "andredraznin@012.net.il" <andredraznin@012.net.il>

> אנדרה בוקר טוב,

 

> נא עדכן אותי לגבי ההתקדמות בנושא יפויי הכוח. הנושא דחוף שכן יש דיירים שממתינים לכך בכדי שיוכלו להתקדם מול הטאבו בעניינם.

 

> המשך יום נעים

 

> אורית


מ: andredraznin@012.net.il ‏[andredraznin@012.net.il]‏
> ‏‏נשלח: יום רביעי 10 אפריל 2013 12:11
> ‏‏אל: Orit Korin
> ‏‏נושא: תשובה: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך

 
 
> שלום אורית,
> אעשה הכל בזריזות ואעביר אליכם ואני שמח שהעניין יבוא על תיקונו לשביעות רצונכם. אף לרגע לא עלה על דעתי לפגוע בכם או להקשות עליכם במשהו. חלילה לי! האמיני לי!
> אנדרה

----- הודעה מקורית -----
מאת: Orit Korin <OritKo@Justice.gov.il>
תאריך: Wednesday, April 10, 2013 10:09
נושא: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך
אל: אנדריי דרזנין (andredraznin@012.net.il) <andredraznin@012.net.il>
העתק: "'yoram.granit@gmail.com'" <yoram.granit@gmail.com>, 'רמי קורין' <ramik@shekelgroup.co.il>, 'Pnina Korin' <rpk@netvision.net.il>

 

 


> > From: Orit Korin
> > Sent: Wednesday, April 10, 2013 10:03 AM
> > To: 'andredraznin@012.bet.il'
> > Cc: yoram.granit@gmail.com; רמי קורין; Pnina Korin
> > Subject: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך

  

 

> > אנדריי שלום,

 

> > עברתי על המסמך של יפויי הכח. הוא מקובל עלינו.

 

> > נא החתם את עורך דינך והעבר אלינו 2 עותקי מקור עבור כל אחד מהדיירים הרשומים בטאבו עימם יש לך הסכם מכר לזכויות בגג (אחד שישאר בידי הדיירים והשני יועבר לטאבו).

 

> > ניתן לשוחח עימי בנייד 0506217027 בכל שאלה.

 

 

> > תודה והמשך יום נעים

 

> > אורית

   

> ‭‮    

‭‮