לילדי המקהלה ולהורים שלום,
כפי שהודעתי, בהופעה הקצרה (5 ד' הופעה + כעשרים דקות התארגנות...)בגילאור,
ביום רביעי הקרוב, ישתתפו רק חלק מילדי המקהלה - מתוך כוונה שלא לפגוע בפעילויות
הקבוצות של הנושא המשותף (וגם מכיון שאין מקום למקהלה כל-כך גדולה בגילאור...).
השיר שאיתו נופיע הוא "קנון היין" (וגם נשיר "היום יום הולדת לעליזה").
הילדים שישתתפו בהופעה ביום רביעי הם אלה ששמותיהם רשומים להלן, ועליהם לזכור להגיע בחולצה לבנה ביום רביעי.
מכתות ג': הדר שרון, ניב קורן, מיקה הלוי, עידו לוי, רועי דפנא, עלמה מיכאליס.
מכתות ד': מאיה זלסקי, הלה יוסף, יוני ברסילוב, יסמין מרקמן, נעה דומן, גילי שחורי.
מכתות ה': גיל יונה, גל שטויר, מטר שגיא, אסף נחמה.
מכתות ו': חן פרסר, נוי חרלופסקי, יובל מרוז, ערן ארזי, אלעד עברון.
הודעה נמסרה לרכזי הנושא המשותף של הילדים הנ"ל.
14 ילדים נוספים - שלא מופיעים ברשימה זו - אינם צריכים להביא חולצות לבנות ולא יופיעו ביום זה (ואיתכם הסליחה, אתם לא פחות טובים מחבריכם).
ביום שני הבא - כולם מביאים חולצות לבנות להופעה בקונצרט אמצע השנה.
הורים: אנא העבירו את ההודעה לילדיכם ואשרו לי שקיבלתם את המייל. תודה.
המשך שבוע מנהיגות מעניין ומהנה לכולם, רקמה.