Date : 1/29/2013 6:50:07 AM
From : "orit korin"
To : "rikmakingma@gmail.com"
Subject : ‏‏RE: הודעה לילדי המקהלה בנוגע להופעה בגיל-אור ביום רביעי הקרוב


הי רקמה

 

ניב קיבל.

 

תודה


מ: rikmakingma@gmail.com ‏[rikmakingma@gmail.com]‏
‏‏נשלח: יום שני 28 ינואר 2013 23:41
‏‏אל: אביב שמואל (חוה פוליטי); אורי אלפסי (איריס פוס); אלעד עברון (יפעת); אסף נחמה; גילי שחורי (הלה וטל); גל שטויר (אדוה כפיר וגיא שטויר); דניאל ארז (יערה); הדר שרון (יפעת ואופיר); חן פרסר (גיתה ועופר); יונתן ברסילוב (בן ושרון); ים ואלמוג שריד (לימור); יסמין מרקמן (דימה ואילנה); ירדן אור (מירב ושביט); מאיה זלסקי (ולרי ורומן); מורן מימון (מיה); מטר שגיא (גליה ויניב); מיקה הלוי(הדס וטל); נוי חרלופסקי (ליאת כרמי); נופר הררי (סיגי ושלומי); orit korin; נעה דומן (אסנת ואופיר); נעה והלה יוסף (שרית מזרחי, גולן יוסף); סהר מישאל (לאה ויהודה); עידו לוי (קרן ואמיר); עלמה מיכאליס (ורד ואופיר); ערן ארזי (רותם); קארין ספרי (דינה); רועי דפנא (מיכל); שוהם בנטואיץ' (טליה ויהונתן); שירה מנדלסון (נורית); שירי כץ (אסף ועירית); שקד לנגבורד (לימור ויובל)
‏‏נושא: הודעה לילדי המקהלה בנוגע להופעה בגיל-אור ביום רביעי הקרוב

לילדי המקהלה ולהורים שלום,

כפי שהודעתי, בהופעה הקצרה (5 ד' הופעה + כעשרים דקות התארגנות...)בגילאור, ביום רביעי הקרוב, ישתתפו רק חלק מילדי המקהלה - מתוך כוונה שלא לפגוע בפעילויות הקבוצות של הנושא המשותף (וגם מכיון שאין מקום למקהלה כל-כך גדולה בגילאור...).

השיר שאיתו נופיע הוא "קנון היין" (וגם נשיר "היום יום הולדת לעליזה").
הילדים שישתתפו בהופעה ביום רביעי הם אלה ששמותיהם רשומים להלן, ועליהם לזכור להגיע בחולצה לבנה ביום רביעי.
מכתות ג': הדר שרון, ניב קורן, מיקה הלוי, עידו לוי, רועי דפנא, עלמה מיכאליס.
מכתות ד': מאיה זלסקי, הלה יוסף, יוני ברסילוב, יסמין מרקמן, נעה דומן, גילי שחורי.
מכתות ה': גיל יונה, גל שטויר, מטר שגיא, אסף נחמה.
מכתות ו': חן פרסר, נוי חרלופסקי, יובל מרוז, ערן ארזי, אלעד עברון.

הודעה נמסרה לרכזי הנושא המשותף של הילדים הנ"ל.

14 ילדים נוספים - שלא מופיעים ברשימה זו - אינם צריכים להביא חולצות לבנות ולא יופיעו ביום זה (ואיתכם הסליחה, אתם לא פחות טובים מחבריכם).

ביום שני הבא - כולם מביאים חולצות לבנות להופעה בקונצרט אמצע השנה.

הורים: אנא העבירו את ההודעה לילדיכם ואשרו לי שקיבלתם את המייל. תודה.

המשך שבוע מנהיגות מעניין ומהנה לכולם, רקמה.



--