Date : 4/5/2014 4:55:20 PM
From : "orit korin"
To : "Orly Shapiro"
Subject : ‏‏RE: פרוייקט זימון עדים


הי אורלי

אפשר ביום ראשון. תגידי לי באיזו שעה נוח לך

 

אורית


מ: Orly Shapiro ‏[OrlyN@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום חמישי 03 אפריל 2014 17:22
‏‏אל: Orit Korin
עותק: Mirit Shtern
‏‏נושא: פרוייקט זימון עדים

הי אורית,

 

אתמול הייתי בישיבה שהתקיימה במחוז חיפה בנושא. רשמתי תהליכים ואף קיבלתי חוברת הסבר להתקשרות מול המרכז לשירות הציבור אשר יבצע את הזימונים.

עלינו מוטלת החובה להדריך את כלל העובדים ולהסביר להם את הקריטריונים לשימוש שירות זה. (לא כל כך פשוט).

 

אנא קבעי איתי על פי יומנך כמה שיותר מהר כדי שאוכל לעדכנך ברשמים ונקבע ישיבת הסבר אצל מירית.

 

אנו עולים לאויר ב- 1/5/14 ולכן הנושא דחוף מאוד. צריך להעביר למרכז לצורך הפיילוט כ- 20 תיקים אשר בהם יתקיים דיון הוכחות ראשון החל מ- 15/5.

 

תודה

 

      אורלי שפירא

         מזכיר ראשי 

בפרקליטות מחוז צפון