Date : 8/25/2015 7:41:19 PM
From : "orit korin"
To : "orit korin"
Subject : ‏‏FW: Re:


 


מ: noam raz ‏[abalemg@gmail.com]‏
‏‏נשלח: יום שלישי 25 אוגוסט 2015 20:47
‏‏אל: רויטל עקיבא - וקס
עותק: galitcohen6@walla.co.il; keren@rmh.org.il; nerdit.lustgarten@keter.com; ofirafek@walla.com; orit korin; shar34@walla.com; Alon Bar-Lev; amit dangoor; Anat Sh; David Rosenthal; Efi Livne-Karp; elinore azulai; ella gabbai; Inbal Herer; Lior Shacham; Noa sivan yoeli; noga, noga; Orit Korin; revital vax; Shirly Bar-Lev; Sivan Yehezkel; snir herer; Yana Neumann; אביטל; איילה שטרית; איילת טיב; ארז סוחר; בינה כהנוביץ; גבע רמות; חלי עמית; לימור איה; מרעית קרכל; נועה שילוח; נירית; צחי כהנוביץ
‏‏נושא: Re:

הקיץ שהיה לנו בגן לילך

הורים יקרים,

אתמול סיימתי חודשיים עמוסים, מהנים, מתישים ועמוסי חוויות מרגשות עם ילדי הגן.
התקופה שעברתי בגן הייתה בלי ספק חלק חשוב במסע אליו יצאתי לפני שנה בעולם החינוך.
הכרתי ילדים ומשפחות שלא זכיתי להכיר קודם ולמדתי המון, בעיקר על עצמי.

אז צילמתי קצת את הילדים במהלך הקיץ. תוכלו לצפות בתמונות ולהוריד אותן (וכמובן, להראות לילדים) בקישורים הבאים:
התמונות יוסרו מהאתר בימים הקרובים, אז תורידו אותן בהקדם בבקשה.

נתראה בקיץ הבא,
נועם ;-)

בתאריך 25 באוגוסט 2015 בשעה 20:23, מאת רויטל עקיבא - וקס <revital.akiva.vax@gmail.com>:
abalemg@gmail.com

רויטל עקיבא - וקס  גננת גן לילך