הקיץ שהיה לנו בגן לילך
הורים יקרים,
אתמול סיימתי חודשיים עמוסים, מהנים, מתישים ועמוסי חוויות מרגשות עם ילדי הגן.
התקופה שעברתי בגן הייתה בלי ספק חלק חשוב במסע אליו יצאתי לפני שנה בעולם החינוך.
הכרתי ילדים ומשפחות שלא זכיתי להכיר קודם ולמדתי המון, בעיקר על עצמי.
אז צילמתי קצת את הילדים במהלך הקיץ. תוכלו לצפות בתמונות ולהוריד אותן (וכמובן, להראות לילדים) בקישורים הבאים:
התמונות יוסרו מהאתר בימים הקרובים, אז תורידו אותן בהקדם בבקשה.
נתראה בקיץ הבא,
נועם ;-)