Date : 1/26/2013 6:46:59 PM
From : "orit korin"
To : "Orly Shapiro"
Subject : היעדרות מהעבודה ביום א'


הי אורלי

 

אני מצטערת אבל עדי עם חום ושיעול מיום חמישי בערב ולכן לא אגיע מחר למשרד (אם את אוראה את המייל ביום ראשון, אז היום). אי לכך לא אוכל להכין את התיקים ליום שני. אני מקווה להגיע ביום שני, אבל אצטרך שמישהו יכין את התיקים (מדובר בהקראות ותזכורות למיטב זכרוני) ואני אדאג שאיזיס תוציא יומנים של הפרקליטים, כך שאם אגיע ביום ב', אני אופיע אצל כתילי. בכל מקרה אצטרך גיבוי.

 

לא אמרת לי מי יגיש לי את המעצר ביום שני במחוזי בכדי שאדבר איתו.

 

תודה וסליחה על ההטרדה

 

אורית