ערב טוב,
קיבלתי.
אורית
מאמנים יקרים שלום,
1. עם תום מחצית תקופת ההתמחות אני מזכירה לכם לפעול ע"פ הנוהל החדש ולקיים שיחת משוב עם המתמחים שלכם. בשיחה תמשבו אותם, ותדגישו נקודות לשימור ונקודות לשיפור. אני סמוכה ובטוחה שתדעו לפרגן להם ולהפיק תועלת מהמהלך. מי ש"חולק" מתמחה. ערכו שיחה "משולשת". אין צורך לתעד השיחה.
2. מיד לאחר מכן, ובתחילת שבוע הבא אערוך אני שיחה עם כל המתמחים במטרה לעמוד על התקדמותם ותחושותיהם. אני מתכוונת להיפגש עימם (עוד לא החלטתי אם אפגש עם כולם או עם חלקם לשיחה אישית.
3. נא אשרו קבלה.
4. מורן- לקבוע שיחה בתחילת שבוע הבא עם כל המתמחים של ספטמבר. בשעות הצהריים המאוחרות על מנת שיוכלו להופיע בבימ"ש.
מירית שטרן
פרקליטת מחוז הצפון