הי מיקי
אני אכן בחופשה עד 1.9
בכל מקרה תסמס לי ואני אחזור אליך.
אתה יכול להגיש בקשה מוסכמת אבל אתה צריך לצרף תצהיר שלו והוא צריך להגיע לחתום על ערבות צד ג' כמו יתר המפקחים ואז הפיקוח שלו יכנס לתוקף.
יום נעים
אורית
אורית בוקר טוב,
לא הצלחתי להשיג אותך בנייד, ככל הנראה בחופשה - כיאה לתקופת הפגרה - בכל אופן, בהמשך לדיון האחרון שהתקיים, אני מצרף כאן טיוטת בקשה להוסיף את אביו של יקי (הנאשם בתיק מ"ת 39991-07-13) כמפקח חלופי, לצורך קבלת הסכמתך או תגובתך לבקשה. המסומן בצהוב בגוף הבקשה כמובן מותנה בהסכמתך, ועם קבלתה ההדגשה תוסר.
תודה והמשך יום נעים.