הי ניר
ב- 10/6 לא אוכל. משבועיים לאחר מכן זה מסתדר
אורית
________________________________
מ: ניב [haim@smallbuseness.local]
נשלח: יום שישי 10 מאי 2013 08:38
אל: חכים ציפי וגלעד (tzipih@rmh.org.il); ניר; קורין אורית; קורין שחר ואורית (korinso@zahav.net.il); רוני; רעיה; תורן ניצה וניב (nivtoren@017.net.il)
נושא: צוות תאום (כל שבועיים בימי ב')
מועד: מתרחש בכל שבוע שני ב-יום שני בתוקף מיום 10/06/2013 עד יום 30/12/2013 משעה 08:00 עד שעה 09:30. GMT +0200 (Standard) / GMT +0300 (Daylight)
מיקום: מזכירות רמת השופט - חדר ישיבות