Date : 2/12/2013 7:08:19 PM
From : "orit korin"
To : "oshrat vashitz"
Subject : RE: בקשת תשלום ינואר
אוקיי, אשלם במפגש הבא.
תודה
מ:
oshrat vashitz [oshriton@yahoo.com]
נשלח:
יום שני 11 פברואר 2013 09:02
אל:
oritko@justice.gov.il
נושא:
בקשת תשלום ינואר
הי אורית ושחר
מצרפת את דיווח ינואר,
כרגע לא אוכל לפגוש את אלון ביום אחר השבוע, אם ישתנה משהו- אודיע.
אם יש עדכונים משרון או מהגן נשמח לשמוע
!
שבוע טוב
אשרת