Date : 2/12/2013 7:08:19 PM
From : "orit korin"
To : "oshrat vashitz"
Subject : ‏‏RE: בקשת תשלום ינואר


אוקיי, אשלם במפגש הבא.

 

תודה


מ: oshrat vashitz ‏[oshriton@yahoo.com]‏
‏‏נשלח: יום שני 11 פברואר 2013 09:02
‏‏אל: oritko@justice.gov.il
‏‏נושא: בקשת תשלום ינואר

הי אורית ושחר
מצרפת את דיווח ינואר,
כרגע לא אוכל לפגוש את אלון ביום אחר השבוע, אם ישתנה משהו- אודיע.
אם יש עדכונים משרון או מהגן נשמח לשמוע
!שבוע טוב
אשרת