הי אפשרי ביום שלישי. בשאר הימים אני מופיעה בצהריים
הלו??
נתכנס השבוע??
מה דעתכם על יום שני, שלישי, רביעי או חמישי בשעה 14:00?
נא החזירו את העדפותיכם....
From: Ilana Yerushalmi
Sent: Sunday, December 27, 2015 12:37 PM
To: Avital Sharoni; Ayelet Palnizky ravid; Binyamin Moshe; Gadi Zafrir; Hadas Jerusalemi; Ilana Yerushalmi; Orit Korin; Orit Korin (prak nz); Roi Alfassy; Simona beh-haim; Tova Vrubel; Moshe Asulin; Eynat Gotesman; Tzvika Abramovitz; Yael Katz
Subject: ישיבת פרקליטים באחריותנו + ישיבת צוות
בואו ניפגש.
יש כל מיני דברים על הפרק.
וגם ישיבת פרלקיטים בראשותנו – 28.1.16.
יש לכם רעיונות??
יש לעינת רעיון. נראה איך יזרום.
אז יום חמישי הקרוב ישיבת צוות? 31.12 בשעה 14:00?