Date : 1/10/2016 6:17:07 AM
From : "orit korin"
To : "Ilana Yerushalmi"
Subject : ‏‏RE: ישיבת פרקליטים באחריותנו + ישיבת צוות


הי אפשרי ביום שלישי. בשאר הימים אני  מופיעה בצהריים


מ: Ilana Yerushalmi ‏[IlanaYe@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: שבת 09 ינואר 2016 22:12
‏‏אל: yerushalmi team
‏‏נושא: FW: ישיבת פרקליטים באחריותנו + ישיבת צוות

הלו??

 

נתכנס השבוע??

 

מה דעתכם על יום שני, שלישי, רביעי או חמישי בשעה 14:00?

 

נא החזירו את העדפותיכם....

 

From: Ilana Yerushalmi
Sent: Sunday, December 27, 2015 12:37 PM
To: Avital Sharoni; Ayelet Palnizky ravid; Binyamin Moshe; Gadi Zafrir; Hadas Jerusalemi; Ilana Yerushalmi; Orit Korin; Orit Korin (prak nz); Roi Alfassy; Simona beh-haim; Tova Vrubel; Moshe Asulin; Eynat Gotesman; Tzvika Abramovitz; Yael Katz
Subject: ישיבת פרקליטים באחריותנו + ישיבת צוות

 

בואו ניפגש.

 

יש כל מיני דברים על הפרק.

 

וגם ישיבת פרלקיטים בראשותנו – 28.1.16.

 

יש לכם רעיונות??

 

יש לעינת רעיון. נראה איך יזרום.

 

 

אז יום חמישי הקרוב ישיבת צוות? 31.12 בשעה 14:00?