Date : 2/1/2013 2:50:23 PM
From : "orit korin"
To : "Orit Cotev" , "Orit Podmski" , "Orit Korin" , "Adar Ohayon"
Subject : ‏‏RE: שם מועדף?


לא, אני אורית קורין מפמ"צ פלילי.. תנסו לשלוח לאורית קורן oritk


מ: Orit Cotev ‏[oritc@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום חמישי 31 ינואר 2013 17:26
‏‏אל: Orit Podmski; Orit Korin; Adar Ohayon
‏‏נושא: RE: שם מועדף?

לא ....

אורית (קורן) אולי את??

 

From: Orit Podmski
Sent: Thursday, January 31, 2013 5:09 PM
To: Orit Cotev
Subject: Fwd: שם מועדף?

 

אולי הכוונה אליך?

 

נשלח מה-iPhone שלי


תחילת ההודעה שהועברה‏:‏

מאת: Yifat Califa <YifatC@justice.gov.il>
תאריך: January 31, 2013, 17:04:10 GMT+02:00
אל: Orit Podmski <OritP@justice.gov.il>
עותק: Ronit Golan <ronitg@justice.gov.il>
נושא: שם מועדף?

אני רואה פער בתיק שמאים בשם טאב/ חוצץ בתיק בין הקיים במערכת לזה הקיים באפיון. איזה נוסח תעדיפי?

טעינת תיקי שמאים - ציון בקרה לשומה מהלשכות או  טעינת תיקי שמאים - משוב ציוני שמאים לשומה?