Date : 5/1/2013 8:17:52 AM
From : "orit korin"
To : "רמי קורין"
Subject : ‏‏RE: תשובה: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך


הי,

 

שלחתי לאנדריי תזכורת.

 

אעדכן אתכם

 

יום טוב


מ: רמי קורין ‏[ramik@shekelgroup.co.il]‏
‏‏נשלח: יום רביעי 10 אפריל 2013 13:25
‏‏אל: Orit Korin
‏‏נושא: RE: תשובה: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך

אורית היי,

נראה כמה זמן יחלוף עד לקבלת הטפסים חתומים.

תודה על טיפולך.

 

בברכה,

 

שקל אופק
סוכנות לביטוח בע"מ


רמי קורין
סוכן ביטוח

יגיע כפיים 21 ו', ת.ד. 3412
קריית אריה, פתח תקווה 49130
שירות לקוחות: 03-9281000

(  054-4686685  ( 03-9281010
6  03-9281018
*  ramik@shekelgroup.co.il

w   w   w.   s   h   e   k   e   l   g   r   o   u    p  .  c   o  . i   l  

 

 


From: Orit Korin [mailto:OritKo@Justice.gov.il]
Sent: Wednesday, April 10, 2013 1:03 PM
To: yoram.granit@gmail.com; רמי קורין; Pnina Korin
Subject: FW: תשובה: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך

 

הי, ראו תשובתו של אנדריי.

 

From: andredraznin@012.net.il [mailto:andredraznin@012.net.il]
Sent: Wednesday, April 10, 2013 12:11 PM
To: Orit Korin
Subject:
תשובה: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך

 

שלום אורית,
אעשה הכל בזריזות ואעביר אליכם ואני שמח שהעניין יבוא על תיקונו לשביעות רצונכם. אף לרגע לא עלה על דעתי לפגוע בכם או להקשות עליכם במשהו. חלילה לי! האמיני לי!
אנדרה

----- הודעה מקורית -----
מאת: Orit Korin <OritKo@Justice.gov.il>
תאריך: Wednesday, April 10, 2013 10:09
נושא: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך
אל: אנדריי דרזנין (andredraznin@012.net.il) <andredraznin@012.net.il>
העתק: "'yoram.granit@gmail.com'" <yoram.granit@gmail.com>, 'רמי קורין' <ramik@shekelgroup.co.il>, 'Pnina Korin' <rpk@netvision.net.il>

 

 

 

> From: Orit Korin
> Sent: Wednesday, April 10, 2013 10:03 AM
> To: 'andredraznin@012.bet.il'
> Cc: yoram.granit@gmail.com; רמי קורין; Pnina Korin
> Subject: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך

  

 

> אנדריי שלום,

 

> עברתי על המסמך של יפויי הכח. הוא מקובל עלינו.

 

> נא החתם את עורך דינך והעבר אלינו 2 עותקי מקור עבור כל אחד מהדיירים הרשומים בטאבו עימם יש לך הסכם מכר לזכויות בגג (אחד שישאר בידי הדיירים והשני יועבר לטאבו).

 

> ניתן לשוחח עימי בנייד 0506217027 בכל שאלה.

 

 

> תודה והמשך יום נעים

 

> אורית