Date : 4/29/2013 8:36:26 AM
From : "orit korin"
To : "Iris Schwartz"
Subject : ‏‏RE: מכרז סגן בכיר א'


תודה על העדכון.

 

מהועד מסרו לנו כי המכרז בפמת"א הוא באמצע מאי, אני מקווה שלא ידחקו אותנו לסוף...


מ: Iris Schwartz ‏[irissch@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 29 אפריל 2013 11:34
‏‏אל: orit korin
‏‏נושא: RE: מכרז סגן בכיר א'

אהלן אורית,

בדיוק היום ביררתי את נושא התאריך, טרם נבדקו הטפסים שלנו מאחר וישנם יחידות רבות למכרז זה, אבל אמרו לי שינסו לזרז זאת...

 

ולכן, אין עוד תאריך.

 

לעניין מספר התקנים, הנושא עדיין בבדיקה.

 

איריס.

 

From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Monday, April 29, 2013 11:31 AM
To: Iris Schwartz
Subject: מכרז סגן בכיר א'

 

הי איריסל'ה

 

האם ידוע כבר התאריך של המכרז אצלנו ובכמה תקנים מדובר?

 

תודה

 

אורית