מצטערת חמוד.. בתאריכים האלו אנחנו בירושלים עם הילדים....
היי ממי ,
ראי התאריכים הר"מ. יש מצב שאני יורד עם אופיר לאילת ליום אחד ?
|
From: Ofir Tal
אופיר טל [mailto:ofir.tal@gmail.com]
Sent: Tuesday, July 30, 2013 1:22 PM
To: שחר קורין
Subject: Re: אתה בא לאילת?
מסגרת ג'אז בים האדום.
אפשר לבחור בין ה 18.8 או 19.8 וכבר לראות עוד מופעים של אותו יום.
On 29 ביול 2013, at 14:32, Ofir Tal <ofir.tal@gmail.com> wrote: