Date : 7/30/2013 12:01:57 PM
From : "orit korin"
To : "shaharko@harel-ins.co.il"
Subject : ‏‏RE: אתה בא לאילת?


מצטערת חמוד.. בתאריכים האלו אנחנו בירושלים עם הילדים....


מ: shaharko@harel-ins.co.il ‏[shaharko@harel-ins.co.il]‏
‏‏נשלח: יום שלישי 30 יולי 2013 13:25
‏‏אל: oritko@justice.gov.il; orit korin
‏‏נושא: FW: אתה בא לאילת?

היי ממי ,

ראי התאריכים הר"מ. יש מצב שאני יורד עם אופיר לאילת ליום אחד ?







 

לפני הדפסת מסמך זה, אנא חשבו על הסביבה P before printing this email, please think about the environment

powered by admail

From: Ofir Tal אופיר טל [mailto:ofir.tal@gmail.com]
Sent: Tuesday, July 30, 2013 1:22 PM
To: שחר קורין
Subject: Re: אתה בא לאילת?

 

מסגרת ג'אז בים האדום.

אפשר לבחור בין ה 18.8 או 19.8 וכבר לראות עוד מופעים של אותו יום.

On 29 ביול 2013, at 14:32, Ofir Tal <ofir.tal@gmail.com> wrote: