הי
לגבי הדחה בחקירה - אין בעיה. אני שוכחת שפה רגילים לעבירה הזו אני פשוט לא רגילה לזה... בסוף זה יגיע
לגבי המעשה המגונה - נכון שזה מעשה מגונה על פי הפסיקה אבל נראה היה לי מגרסת המתלוננת כי היא לא מתייחסת לכך שזה הופנה כלפיה וכי לא התייחסה לכך.
אני אשנה את סעיף העבירה למעשה מגונה.
תודה ולילה טוב
אורית – בסדר גמור. תיקנתי פה ושם.
שתי הערות נוספות:
האיום באישום הראשון עולה בגדר הדחה בחקירה בנסיבות מחמירות (אם תספרי – אהרוג אותך). הרי חקירה זו גם חקירה שעתידה להיפתח...
באישום השני זה לא מעשה מגונה בפומבי אלא מעשה מגונה במתלוננת, על פי הפסיקה. הרי הוא עשה את זה ממש כלפיה (אלא אם הפסיקה השתנתה ולא ידעתי).
מה את אומרת?