Date : 1/2/2013 2:33:36 PM
From : "orit korin"
To : "Iris Schwartz"
Cc : "Elizabeth Kadmon"
Subject : ‏‏FW: בחירת קופת גמל בגין עבודה נוספת - אליזבט קדמון - דחוף.


הי איריס

 

נא ראי התייחסותו של שחר לטליה ובאם ניתן לבדוק מולה מה הבעיה, כי זה לא מובן גם לי (הם חתמו על הטפסים שלי ולא היתה בעיה אז מדוע שתהיה לליז או לפרקליט אחר?).

 

תודה

 

אורית


מ: shaharko@harel-ins.co.il ‏[shaharko@harel-ins.co.il]‏
‏‏נשלח: יום רביעי 02 ינואר 2013 15:49
‏‏אל: orit korin
‏‏נושא: RE: בחירת קופת גמל בגין עבודה נוספת - אליזבט קדמון - דחוף.

אורית ,

 

לא ברור לי מדוע לא תקין .

 

בתלוש השכר ובדוחות השנתיים של קרן הפנסיה (כמו למשל במקרה שלך ) מופיעות שתי שורות בגין כל חודש הפקדה.

השורה השנייה הינה הפרשה בגין "עבודה נוספת" הלא כן ? תקני אותי אם אני טועה.

אנו מבצעים זאת במשרדי ממשלה נוספים. מדוע לא ניתן לבצע  זאת כאן ?

 

שחר.







 

לפני הדפסת מסמך זה, אנא חשבו על הסביבה P before printing this email, please think about the environment

From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Tuesday, January 01, 2013 10:39 PM
To: שחר קורין
Subject: ‏‏FW: בחירת קופת גמל בגין עבודה נוספת - אליזבט קדמון - דחוף.

 

 


מ: Elizabeth Kadmon ‏[ElizabethK@Justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 31 דצמבר 2012 12:52
‏‏אל:
Orit Korin
‏‏נושא:
FW: בחירת קופת גמל בגין עבודה נוספת - אליזבט קדמון - דחוף.

אורית,

ראי המייל שקיבלתי בעניין זה.

תבדקי עם שחר מה זה אומר ?..

 

תודה,

ליז

 

From: Talya Cohen
Sent: Monday, December 31, 2012 12:13 PM
To: Iris Schwartz
Cc: Elizabeth Kadmon
Subject: RE: בחירת קופת גמל בגין עבודה נוספת - אליזבט קדמון - דחוף.

 

איריס,

 

לא תקין.

מה עם רובד ראשון? (הפרשה בגין המשכורת הקובעת לפנסיה)

בכל מקרה קופה זו לא נכונה לרובד שני. (הפרשה בגין רכיב "עבודה נוספת" בתלוש השכר).

 

            טליה כהן 

מרכזת בכירה (משכורת)

     משרד המשפטים

 


From: Iris Schwartz
Sent: Monday, December 24, 2012 9:33 AM
To: Talya Cohen
Cc: Elizabeth Kadmon
Subject: בחירת קופת גמל בגין עבודה נוספת - אליזבט קדמון - דחוף.

טליה בקר אור שוב..

מצ"ב טופס נש"מ העברת חלק העובדת אליזבט קדמון בגין עבודה נוספת לביטוח מנהלים.

 

אודה לעדכונך הדחוף.

 

תודה רבה, איריס.