Date : 2/25/2013 4:30:14 PM
From : "orit korin"
To : "Hadas Jerusalemi"
Subject : ‏‏RE: פרשיית באר שבורה


כן, בוודאי


מ: Hadas Jerusalemi ‏[HadasJe@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 25 פברואר 2013 12:24
‏‏אל: Orit Korin
‏‏נושא: FW: פרשיית באר שבורה

הי,

יש סיכוי להעזר באיזיס לצורך איתור וסריקת גזרי הדין?

 

From: amirki@nioi.gov.il [mailto:amirki@nioi.gov.il]
Sent: Monday, February 25, 2013 12:24 PM
To: Hadas Jerusalemi
Subject: RE: פרשיית באר שבורה

 

הדס שלום,

תודה על כתבי האישום וטבלת סטטוס טיפול שהעברת לי.

אשמח לקבל גם את גזרי הדין, על מנת שנוכל לבחון התוצאות ולהעביר לידיעת פקידי התביעות בביטוח הלאומי.

תודה על שיתוף הפעולה.

בברכת חג פורים שמח!

 

אמיר קירש

מנהל יחידת התאום

המוסד לביטוח לאומי- המשרד הראשי

 

From: Hadas Jerusalemi [mailto:HadasJe@justice.gov.il]
Sent: Thursday, February 14, 2013 2:49 PM
To: Amir Kirsh
Subject: פרשיית באר שבורה

 

הי אמיר

מצ"ב טבלה המפרטת סטטוס התיקים שהגשנו- במידה ואתה זקוק לפירוט נוסף- שאל ואשתדל לענות.

כמו כן, מצ"ב כתה"א של 14 הנאשמות.

באשר לגזרי הדין- אעביר לך בהמשך.

אם יש עוד משהו- אל תהסס לבקש.

שבת שלום

הדס ירושלמי, פמ"צ