הי
לא ראיתי
תעביר לי אותו לפקס 026462594
תודה
הי אורית,
ראית את התסקיר של בוזגלו? השופט זימן לדיון ליום 8.12.13, האם לאור התסקיר אפשר לוותר על הדיון ולהודיע על הסכמתך בנסיבות העניין? כמובן בכפוף לחתימת האח על תצהיר ועל הערבויות. עדכני אותי אם ניתן לוותר על הדיון הזה, תודה!