שלום לנאמני המוסיקה ולהורים,
ביום ראשון הקרוב נקיים שתי חזרות:
בשיעור 1 - חזרת ההרכב הקאמרי.
בשיעור 7 - חזרת מקהלה + הרכב (ההרכב רק בתחילת השיעור - לכמה דקות).
1. הנוכחות חובה על כולם. אם יש בעיה - נא להתקשר אלי ולתאם מראש.
2. נא הביאו חולצות לבנות עם סמל ביה"ס לצורך צילום קבוצתי של נאמני המוסיקה.
3. הרכב - לא לשכוח תוים וכלי נגינה (אורי - נא להביא גיטרה + מגבר + מפרט + תוים)!
ביום שלישי הקרוב - 11.6 - יום הקונצרט:
חזרה בשיעור 1 לילדי המקהלה וההרכב יחד.
בשיעור 7 העברת ציוד לגיל-אור וחזרה קצרה.
הקונצרט יתחיל בשעה 17:00. על הילדים להגיע לחימום קולי והתארגנות עד 16:40.
מצ"ב הזמנה לקונצרט (מייל בנדון נשלח בתאריך 3.6.13).
--