Date : 6/9/2013 5:20:18 AM
From : "orit korin"
To : "rikmakingma@gmail.com"
Subject : ‏‏RE: לקראת הקונצרט המסכם


הי ריקמה

 

הגימלים בטיול היום. אמורים לחזור ב 13:15. מקווה שיגיעו לחזרה.

 

אורית, אמא של ניב


מ: rikmakingma@gmail.com ‏[rikmakingma@gmail.com]‏
‏‏נשלח: יום שישי 07 יוני 2013 23:15
‏‏אל: אביב שמואל (חוה פוליטי); אורי אלפסי (איריס פוס); איתי שמרלינג (אילנה וארנסטו); אלעד עברון (יפעת); אסף נחמה (סיגל ואיל); גיל יונה (שירה ואלי); גילי שחורי (טל והילה); דניאל ארז (יערה); הדר שרון (יפעת ואופיר); חן פרסר (גיתה ועופר); ים ואלמוג שריד (לימור); יסמין מרקמן (דימה ואילנה); ירדן אור (מירב ושביט); מאיה זלסקי (ולרי ורומן); מטר שגיא (גליה ויניב); מיקה הלוי(הדס וטל); נוי חרלופסקי (ליאת כרמי); orit korin; נעה דומן (אסנת ואופיר); נעה והלה יוסף (שרית מזרחי, גולן יוסף); סהר מישאל (לאה ויהודה); עידו לוי (קרן ואמיר); עלמה מיכאליס (ורד ואופיר); ערן ארזי (רותם); קארין ספרי (דינה); רועי דפנא (מיכל); שירה מנדלסון (נורית); שירי כץ (אסף ועירית); שקד לנגבורד (לימור ויובל); עדי בן-צבי (עידית); אורי יצחקי (עינת); דן אלחנתי (אסתר ודוד); שוהם בנטואיץ' (טליה ויהונתן); רועי מדו (אילנה ואיציק)
‏‏נושא: לקראת הקונצרט המסכם

שלום לנאמני המוסיקה ולהורים,

ביום ראשון הקרוב נקיים שתי חזרות:

בשיעור 1 - חזרת ההרכב הקאמרי.
בשיעור 7 - חזרת מקהלה + הרכב (ההרכב רק בתחילת השיעור - לכמה דקות).

1. הנוכחות חובה על כולם. אם יש בעיה - נא להתקשר אלי ולתאם מראש.
2. נא הביאו חולצות לבנות עם סמל ביה"ס לצורך צילום קבוצתי של נאמני המוסיקה.
3. הרכב - לא לשכוח תוים וכלי נגינה (אורי - נא להביא גיטרה + מגבר + מפרט + תוים)!


ביום שלישי הקרוב - 11.6 - יום הקונצרט:

חזרה בשיעור 1 לילדי המקהלה וההרכב יחד.
בשיעור 7 העברת ציוד לגיל-אור וחזרה קצרה.


הקונצרט יתחיל בשעה 17:00. על הילדים להגיע לחימום קולי והתארגנות עד 16:40.
מצ"ב הזמנה לקונצרט (מייל בנדון נשלח בתאריך 3.6.13).




--