בוצע
נראה לי בסדר גמור.
נא לשלוח לי גם סיכום ראיות + חוות דעת ולהעלות את כל המסמכים לתיק תנופה.
רפואה שלמה.
אילנה
From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Sunday, January 27, 2013 3:14 PM
To: Ilana Yerushalmi
Subject:
הי אילנה
תיקנתי על פי הסימון.
אורית