Date : 1/19/2014 11:27:56 AM
From : "orit korin"
To : "Moran Raiches"
Subject : ‏‏RE: הי את יכולה להחליף איתי תורנות יום ששי לקחת ממני את ה- 14.2 ולעשות במקום את המועד שלך ב- 7.3


הי התחלפתי עם ליז. אני עושה ב- 31/1


מ: Moran Raiches ‏[Moranra@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 19 ינואר 2014 09:49
‏‏אל: Orit Korin
‏‏נושא: הי את יכולה להחליף איתי תורנות יום ששי לקחת ממני את ה- 14.2 ולעשות במקום את המועד שלך ב- 7.3