Date : 1/19/2014 11:27:56 AM From : "orit korin" To : "Moran Raiches" Subject : RE: הי את יכולה להחליף איתי תורנות יום ששי לקחת ממני את ה- 14.2 ולעשות במקום את המועד שלך ב- 7.3
הי התחלפתי עם ליז. אני עושה ב- 31/1
מ: Moran Raiches [Moranra@justice.gov.il] נשלח: יום ראשון 19 ינואר 2014 09:49 אל: Orit Korin נושא: הי את יכולה להחליף איתי תורנות יום ששי לקחת ממני את ה- 14.2 ולעשות במקום את המועד שלך ב- 7.3