Date : 6/20/2013 11:50:44 AM
From : "orit korin"
To : "דינה לוקץ"
Subject : ‏‏RE: סיכומים +מהימנויות


הי

 

כן הם יצטרכו להעיד. מה נראה לך לגבי המתלונן, יש סיכוי להעיד אותו או שיגרם לו נזק רב מידי?


מ: דינה לוקץ ‏[Dinal@molsa.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום חמישי 20 יוני 2013 12:19
‏‏אל: oritko@justice.gov.il
‏‏נושא: סיכומים +מהימנויות

אורית, אני שולחת לך את הסיכומים שכוללים גם את המהימנות של העדויות.

 

דרך אגב, את יודעת שמדובר בשלושה עדי שמיעה שאין לי אפשרות להעיד במקומם? כלומר הם יצטרכו להעיד, באם נגיע למעמד הזה...

 

אשמח להתעדכן על מה שקורה עם התיק הזה.

 

תודה,

 

דינה