הי
כן הם יצטרכו להעיד. מה נראה לך לגבי המתלונן, יש סיכוי להעיד אותו או שיגרם לו נזק רב מידי?
אורית, אני שולחת לך את הסיכומים שכוללים גם את המהימנות של העדויות.
דרך אגב, את יודעת שמדובר בשלושה עדי שמיעה שאין לי אפשרות להעיד במקומם? כלומר הם יצטרכו להעיד, באם נגיע למעמד הזה...
אשמח להתעדכן על מה שקורה עם התיק הזה.
תודה,
דינה