הי איאד,
רצ"ב כתב אישום מתוקן לפי שיחתנו.
בדקתי עם אילנה - שנה וחצי זה לא אפשרי כענישה מוסכמת.
נטען פתוח. באם תרצה לשלוח לתסקיר - לא אתנגד.
סוף שבוע נעים
אורית