Date : 5/8/2013 12:39:11 PM
From : "orit korin"
To : "Elizabeth Kadmon"
Subject : ‏‏FW: יערה מוסרת כי יש פקק עצום מצומת הזכוכית ועד המוביל. יש תאונה. לא מומלץ לצאת לכיוון לכל מי שתכנן....


 


מ: orit korin
‏‏נשלח: יום רביעי 08 מאי 2013 15:33
‏‏אל: Praklitim-NZ-Ezrachi; Praklitim-NZ-Plili; Praklitut-NZ-Mazkirut@Justice.gov.il
‏‏נושא: יערה מוסרת כי יש פקק עצום מצומת הזכוכית ועד המוביל. יש תאונה. לא מומלץ לצאת לכיוון לכל מי שתכנן....