Date : 5/8/2013 12:39:11 PM From : "orit korin" To : "Elizabeth Kadmon" Subject : FW: יערה מוסרת כי יש פקק עצום מצומת הזכוכית ועד המוביל. יש תאונה. לא מומלץ לצאת לכיוון לכל מי שתכנן....
מ: orit korin נשלח: יום רביעי 08 מאי 2013 15:33 אל: Praklitim-NZ-Ezrachi; Praklitim-NZ-Plili; Praklitut-NZ-Mazkirut@Justice.gov.il נושא: יערה מוסרת כי יש פקק עצום מצומת הזכוכית ועד המוביל. יש תאונה. לא מומלץ לצאת לכיוון לכל מי שתכנן....