ישראל שלום
א. על פי המפה שצרפת נראה כי קו החשמל עובר בתוך השטח שלנו? האם זה נכון? אם כן, אני כמובן מתנגדת לכך ונא שוחח עימי בנושא.
ב. לא הבנתי מדוע צריך לחכות עם השביל המתוכנן מטסלר עד צדקה להחלטות הקיבוץ? מה הקשר שלו לזה? לגביו כבר יש החלטה לפי התב"ע ונשאר רק לתכנן אותו. אמרתי כבר שכאשר תשבו עם המתכננים אני מעוניינת לקחת חלק בכך.
חיכינו מספיק זמן אין שום סיבה לדחייה נוספת. נא תגובתך בעניין זה.
המשך יום נעים
אורית