Date : 8/29/2013 11:59:17 AM
From : "orit korin"
To : "Rimona Sheleg"
Subject : ‏‏RE: ינון יעקוב


ברור, צריך להסכים לדחייה


מ: Rimona Sheleg ‏[RimonaSh@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום חמישי 29 אוגוסט 2013 12:54
‏‏אל: orit korin
‏‏נושא: RE: ינון יעקוב

תודה אורית, וועדת האבחון התכנסה אתמול לראשונה [ הוועדה הראשונה בוטלה ברגע האחרון], נמסר לי כי יתכן ותתכנס עוד וועדה בטרם תושלם חוות הדעת וזה יהיה בערך עוד חודש. שירות המבחן הגיש תסקיר שמציין שאין עדיין חוות דעת ולמעשה כשזו תהיה יוגש תסקיר בהתאם, ביהמ"ש ביקש עמדתנו, לטעמי כל עוד אין חוות דעת אין טעם שוב לדיון בתנאים המגבילים.

 

From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Monday, August 26, 2013 6:27 PM
To: Rimona Sheleg
Subject: ‏‏RE: ינון יעקוב

 

הי רימונה

 

בסדר, תגישי בהסכמה.

 

מה קורה עם חוות הדעת של ועדת האבחון?

 


מ: Rimona Sheleg ‏[RimonaSh@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 26 אוגוסט 2013 16:30
‏‏אל:
Orit Korin
‏‏נושא: ינון יעקוב

טעיתי עם מס' ההליך, מצ"ב בקשה עם מס' נכון.