הי שירוש,
אני יכולה ב- 7/11.
תבדקי עם ליז אם היא רוצה לבוא איתי באותו היום וכך נרוויח שתי כיתות באותו היום..
המשך יום נפלא
אורית
חברים,
לקראת שנת הלימודים הבאה ולפני שאני מתחילה לחפור לכם בנושא (ממש עוד כמה שורות), רציתי לנצל את ההזדמנות ולהודות לכם שוב על שנה מוצלחת ופוריה, במהלכה הגענו לעשרות כיתות ומאות תלמידים במסגרת הפרוייקט.
חשוב לציין שקיבלנו תגובות נהדרות הן מתלמידים והן מהיועצים של בתי הספר ובהחלט אתם ראויים לכל מילה טובה.
זה נפלא שכל מייל שנשלח בנושא, זוכה לתגובות מהירות של פרקליטים עמוסים ועסוקים, על כל קשת הותק שמצליחים לדחוס גם את ההדרכות בלו"ז הצפוף, נוסעים למקומות רחוקים, פעמיים שלוש ויותר, ומצליחים, בכשרון רב, למצות את היכולות החינוכיות שלהם בפני כיתות לא פשוטות לעיתים.
תודה מיוחדת למירית שמאפשרת את קיומו של הפרוייקט ואת ההגעה לכיתות, ומעודדת אותו .
ועכשיו כמובטח – שנה הבאה – התקבלו כבר מספר פניות, ואני מחפשת מתנדבים להדרכות בבית הספר המקיף הרב תחומי בצפת באחד מהמועדים הללו:
3/11/13, 4/11/13, 5/11/13, 6/11/13 ו-7/11/13.
למי שעד עכשיו לא מדגדג באצבעות, אילנה הכינה מצגת אליפות עולם לשימושכם.
בשמחות,
שירי שחף - אופק, עו"ד
פרקליטות מחוז הצפון
טלפון: 04-6478025
פלאפון: 050-6216598
טלפקס: 02-6467614
P Please consider the environment before printing this e-mail