הי דגנית אני רואה שההנהלה ביום שני, למה?
אני לא יכולה ביום הזה
________________________________________
מ: דגנית - מזכירות [dganit@rmh1.org.il]
נשלח: יום שלישי 14 אוקטובר 2014 08:40
אל: אסנת; בן חיים רונן (ronen.benhaim7@gmail.com); גבאי מוסה (musabackup@gmail.com); גוטמן איריס (iris@viamaris-desal.com); האס יוחאי (yochayh@gmail.com); האס יוחאי (yohai.hess@ge.com); חינוך דליה אונר (hinuch@rmh.org.il); חכים אורנה ורן (hakim@rmh.org.il); חכים ציפי וגלעד (tzipih@rmh.org.il); ניב; ניר; סהר אסנת (saar212wa@walla.co.il); סמרס מאשה ולסלי (masha@rmh.org.il); קורין אורית (oritkorin@gmail.com); קורין אורית ושחר (oritko@justice.gov.il); רוני ברניר; רעיה; שגיא תמי ואריה (ariksagy1@gmail.com); שרון אופיר (ofir4323@gmail.com); שרון יפעת (yifat_2@netvision.net.il); תורן ניב (nivtoren@017.net.il)
נושא: שולח דואר אלקטרוני: הזמה להנהלה 20.10.2014 עם חומר מצורף
ההודעה שלך מוכנה לשליחה עם הקבצים או הקישורים המצורפים הבאים:
הזמה להנהלה 20.10.2014 עם חומר מצורף