Date : 5/1/2013 8:17:11 AM
From : "orit korin"
To : "Yoram Granit"
Subject : ‏‏RE: תשובה: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך


הי יורם

 

שלחתי מייל לאנדריי לקבלת עדכון היכן הדברים עומדים לגביי יפויי הכוח. אעדכן אותך בהמשך.

 

יום נעים

 

אורית


מ: Yoram Granit ‏[yoram.granit@gmail.com]‏
‏‏נשלח: יום רביעי 10 אפריל 2013 14:17
‏‏אל: Orit Korin
‏‏נושא: Re: תשובה: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך

יופי! בחיי פסיכי... 
שווה עוד מאמץ קטן ולקבוע איתו מועד - נניח יום חמישי הבא, כדי להביא לסיום העניין!
זריזות זה עניין יחסי... אנחנו מתעסקים איתו מ 2006

תודה,
יורם
Sent from my iPhone

On 10 באפר 2013, at 13:02, Orit Korin <OritKo@Justice.gov.il> wrote:

הי, ראו תשובתו של אנדריי.

 

From: andredraznin@012.net.il [mailto:andredraznin@012.net.il]
Sent: Wednesday, April 10, 2013 12:11 PM
To: Orit Korin
Subject: תשובה: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך

 

שלום אורית,
אעשה הכל בזריזות ואעביר אליכם ואני שמח שהעניין יבוא על תיקונו לשביעות רצונכם. אף לרגע לא עלה על דעתי לפגוע בכם או להקשות עליכם במשהו. חלילה לי! האמיני לי!
אנדרה

----- הודעה מקורית -----
מאת: Orit Korin <OritKo@Justice.gov.il>
תאריך: Wednesday, April 10, 2013 10:09
נושא: RE: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך
אל: אנדריי דרזנין (andredraznin@012.net.il) <andredraznin@012.net.il>
העתק: "'yoram.granit@gmail.com'" <yoram.granit@gmail.com>, 'רמי קורין' <ramik@shekelgroup.co.il>, 'Pnina Korin' <rpk@netvision.net.il>

 

 

 

> From: Orit Korin
> Sent: Wednesday, April 10, 2013 10:03 AM
> To: 'andredraznin@012.bet.il'
> Cc: yoram.granit@gmail.com; רמי קורין; Pnina Korin
> Subject: בהמשך לתכתובות ביננו - העברת יפויי כח לדיירים בשלמה המלך

  

 

> אנדריי שלום,

 

> עברתי על המסמך של יפויי הכח. הוא מקובל עלינו.

 

> נא החתם את עורך דינך והעבר אלינו 2 עותקי מקור עבור כל אחד מהדיירים הרשומים בטאבו עימם יש לך הסכם מכר לזכויות בגג (אחד שישאר בידי הדיירים והשני יועבר לטאבו).

 

> ניתן לשוחח עימי בנייד 0506217027 בכל שאלה.

 

 

> תודה והמשך יום נעים

 

> אורית