הי ישראל,
רק עכשיו התחברתי למייל של המשרד.
תודה על תשובתך.
מספר הערות:
א. כאשר הסכמנו שארונות החשמל והתקשורת יהיו בגבול מגרשנו במקום בין צור לעודד (למרות שבדיעבד זו הסכמה לרעתנו שכן שני הארונות עומדים בפתח ביתנו ובקיץ זו סכנת נפשות לגעת בהם - לפחות הייתם צובעים אותם בחומר מבודד כלשהו) נאמר לנו במפורש כי התשתיות לא יונחו מתחת למגרש שלנו אלא יעברו במגרש הגובל עימנו (לאור הידיעה שמדובר במגרש של יורשים ולא תהיה בעיה). אי לכך, נא עמדו בהבטחה זו ובכל מקרה לא ניתן לחפור בשטח שלנו בגלל המשטח חניה, המדרגות והגינה שגידרנו.
ב. התוכנית בנייה שלנו אושרה ולא נאמר לנו כי היתה חריגה כלשהיא. מעבר לכך, הבאנו מודד מטעמנו שמדד את המגרש ואישר את הבנייה. בשל כך מושקו הורה לרינה להחזיר לנו את הכסף של המדידה.
ג. למיטב ידיעתי לא הוצגו כל חלופות הנוגעות לשביל הגובל במגרש שלנו (בין טסלר למש' צדקה). באם הדבר אינו כך ולא הובא לידיעתי (או לידיעת כל הבתים הגובלים בשביל זה) זה לא תקין. באם הוצע שינוי כלשהוא מהאמור בתב"ע נא העבר אליי ולשאר החברים הרלוונטיים בדחיפות לצורך בחינתו על ידנו. לגבי השביל יש כבר סעיף תקציבי והוא אושר ולכן איני מבינה מדוע צריך לחכות לשאר השבילים ואיך זה קשור בכלל אחד לשני. נא הסברך בנושא זה בדחיפות.
בברכה
אורית
ישראל שלום
א. על פי המפה שצרפת נראה כי קו החשמל עובר בתוך השטח שלנו? האם זה נכון? אם כן, אני כמובן מתנגדת לכך ונא שוחח עימי בנושא.
ב. לא הבנתי מדוע צריך לחכות עם השביל המתוכנן מטסלר עד צדקה להחלטות הקיבוץ? מה הקשר שלו לזה? לגביו כבר יש החלטה לפי התב"ע ונשאר רק לתכנן אותו. אמרתי כבר שכאשר תשבו עם המתכננים אני מעוניינת לקחת חלק בכך.
חיכינו מספיק זמן אין שום סיבה לדחייה נוספת. נא תגובתך בעניין זה.
המשך יום נעים
אורית